Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 4,4 | |
Opór [Ohm] | 0,5 | |
Długość całkowita [mm] | 130,0 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Technika połączeń | PIN | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika ciśnienia | |
nr EAN | 087295188880 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 8888 NGK
AUDI | 03L 963 319 A | |
AUDI | 03L 963 319 C | |
AUDI | 060 963 319 F | |
SEAT | 03L 963 319 A | |
SEAT | 060 963 319 F | |
SKODA | 03L 963 319 A | |
SKODA | 060 963 319 F | |
VOLKSWAGEN | 03L 963 319 A | |
VOLKSWAGEN | 03L 963 319 C | |
VOLKSWAGEN | 060 963 319 F | |
LAMBORGHINI | 03L 963 319 A | |
LAMBORGHINI | 060 963 319 F | |
BENTLEY | 03L 963 319 A | |
BENTLEY | 060 963 319 F |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 8888 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 8888 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.