Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 831057 nissens

Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831057 NISSENS

831057 Pompa wodna, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 831057
Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831057
831057
nissens 831057 Pompa wodna, ** FIRST FIT **
Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831057 nissens
194.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

831057

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta BOSCH
Tryb pracy elektryczny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z dodatkową pompą wodną
Napięcie [V] 12
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
nr EAN 5707286486591

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831057 NISSENS

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W169), A (W177), AMG GT (C190), AMG GT (C192), AMG GT (R190), AMG GT (X290) 1.3-Electric 03.03-

Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831057 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831057 producenta NISSENS

MERCEDES-BENZ

2118350264

VOLKSWAGEN

2E0965521, 2E0965559

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2118350264
VOLKSWAGEN      2E0965521
VOLKSWAGEN      2E0965559
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831057 NISSENS w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.