Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89069 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89069 NISSENS

89069 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89069
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89069
89069
nissens 89069 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89069 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89069 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89069 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89069 nissens
835.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89069

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta ZEXEL
Liczba rowków 6
ID kompresora DKS-17CH
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 120
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 167
Ø koła pasowego [mm] 119
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 56
nr EAN 5707286349421

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89069 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO S60 I, S80 I, V70 I, V70 II, XC70 I 2.0-3.0 04.96-04.10
numery OEM:
VOLVO      1161407
VOLVO      1161627
VOLVO      8600889
VOLVO      8601633
VOLVO      8602278
VOLVO      8602621
VOLVO      8684286
VOLVO      9166103
VOLVO      9166109
VOLVO      9171996

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89069 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89069 NISSENS:

2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 89069zobacz instrukcję montażu 89069

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.