Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890790 nissens

Kompresor klimatyzacji 890790 NISSENS

890790 Kompresor klimatyzacji NISSENS
nissens 890790
Kompresor klimatyzacji 890790
890790
nissens 890790 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji 890790 nissens
Kompresor klimatyzacji 890790 nissens
Kompresor klimatyzacji 890790 nissens
Kompresor klimatyzacji 890790 nissens
1,407.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
               Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890790

producent:

NISSENS

Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]115
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]133
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze sprzęgłem elektromagnetycznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z diodą
Dolot - Ø [mm]18
Ø wylotu [mm]10
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki6SEU14
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 890790 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD C-MAX II, FIESTA VII, FOCUS IV, GRAND C-MAX, KUGA III, PUMA, TOURNEO COURIER V769, TRANSIT CONNECT, TRANSIT CONNECT V408/MINIVAN 1.0-1.5D 10.12-
numery OEM:
FORD USA      2203489
FORD USA      2469393
FORD USA      2634805
FORD USA      JX6119D629HA
FORD USA      JX6119D629HB
FORD USA      JX6119D629HC

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 890790 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 890790 NISSENS:

2022-02-04
 5/5
ok
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.