Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2125180 nk

Zacisk hamulca 2125180 NK

2125180 Zacisk hamulca NK
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2125180

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2125179
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 28
nr EAN 5700750077493

skład zestawu:
8648013 Tłoczek, zacisk hamulca
8825026 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947013 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2125180 NK

Koszt kaucji: 171.27 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD P. GALAXY/MONDEO/S-MAX 1,6-2,5 06-15 PR
numery OEM:
FORD      1379932
FORD      1432361
FORD      1583139
FORD      6G912B294AA
FORD      6G912B294AB
FORD      6G912B294AC
VOLVO      8603754
LAND ROVER      LR000568
LAND ROVER      LR015386
zamienniki:
11.9601-9746.2
brak
ATE
DC83719
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
13012125180
brak
SBS
F 24 133
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca 2125180 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu