Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX609884A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX609884A0 FTE automotive GmbH

RX609884A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX609884A0

Średnica tłoka [mm] 60
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX609883A0
nr EAN 4028569661667

skład zestawu:
RKS8648013 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8825026 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX609884A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V60 I, V70 III, XC70 II; FORD GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX; LAND ROVER FREELANDER 2, RANGE ROVER EVOQUE 1.5-4.4 03.06-12.19
numery OEM:
FORD      1379932
FORD      1432361
FORD      1583139
FORD      2224578
FORD      6G91-2B294-AA
FORD      6G91-2B294-AB
FORD      6G91-2B294-AC
FORD      RM6G9J2B294AC
VOLVO      8603754
LAND ROVER      LR000568
LAND ROVER      LR007200
LAND ROVER      LR015386
zamienniki:
11.9601-9746.2
brak
ATE
DC83719
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QBS7788
brak
QUINTON
343719
brak
KAWE
13012125180
brak
SBS
38185500
brak
TEXTAR
8AC 355 394-341
brak
HELLA

Zastosowanie Zacisk hamulca RX609884A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu