Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo S90 II (234) D4 Drive-E Polestar AWD (2016.03-???) 200km » 2126137 nk
wybrany samochód: 
Volvo S90 Ii (234) D4 Drive-e Polestar Awd (2016.03-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2126137 NK

2126137 Zacisk hamulca NK

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2126137

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2126138
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaNISSIN
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]260
nr EAN5700750057549

skład zestawu:
8626008 Tłoczek, zacisk hamulca
8826010 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8926022 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2126137 NK

ZACISK HAM. HONDA T. CIVIC 1,3-2,0 00-05 LE
numery OEM:
HONDA      43019S5AJ02
HONDA      43019S6MA01
ACURA      43019S5AJ02

Zastosowanie Zacisk hamulca 2126137 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu