Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA G liftback (T98) 2.0 16V (F08, F48) (1998.02-2005.01) 136km » 2136128 nk
wybrany samochód: 
Opel Astra G Liftback (t98) 2.0 16v (f08, F48) (1998.02-2005.01) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136128 NK

2136128 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2136128

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136127
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Ograniczenia producentaDELCO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]52
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]256
nr EAN5703858246327

skład zestawu:
8636007 Tłoczek, zacisk hamulca
8836006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136128 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. ASTRA/VECTRA 92-03 PR
numery OEM:
OPEL      5 42 232
OPEL      5 42 250
OPEL      5 42 252
OPEL      5542050
OPEL      90297766
OPEL      90487043
OPEL      93173145
OPEL      96193090
VAUXHALL      90297766
VAUXHALL      90487043
VAUXHALL      93173145
VAUXHALL      96193090
CHEVROLET      90297766
CHEVROLET      90487043
CHEVROLET      93173145
CHEVROLET      96193090
DAEWOO      90297766
DAEWOO      90487043
DAEWOO      93173145
DAEWOO      96193090

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136128 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu