Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2136250 nk

Zacisk hamulca 2136250 NK

2136250 Zacisk hamulca NK
174.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136250

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2136249
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta BOSCH
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
nr EAN 5700750071514

skład zestawu:
8637011 Tłoczek, zacisk hamulca
8823026 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8945029 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136250 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FIAT P. 500/DOBLO/PANDA/PUNTO/QUBO 0,9-1,9 D 01- PR
numery OEM:
ALFA ROMEO      77363930
ALFA ROMEO      77364398
ALFA ROMEO      77365544
CITROËN      4401 P7
CITROËN      4401 S4
FIAT      51857257
FIAT      77363930
FIAT      77364366
FIAT      77364398
FIAT      77364683
FIAT      77365544
FIAT      77365545
FIAT      775386508
OPEL      5 42 404
OPEL      5 42 545
OPEL      5542096
OPEL      93189798
OPEL      93191696
OPEL      95516256
PEUGEOT      4401 P7
PEUGEOT      4401 S4
VAUXHALL      93189798
VAUXHALL      93191696
VAUXHALL      95516256

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136250 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu