Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) (1984.08-1986.08) 112km » 2136253 nk
wybrany samochód: 
Audi 80 B2 Sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 Gte Quattro (85q) (1984.08-1986.08) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136253 NK

2136253 Zacisk hamulca NK
163.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numer części:

2136253

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136254
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
nr EAN5700750077660
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8636028 Tłoczek, zacisk hamulca
8836034 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136253 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. VECTRA C 02- LE
numery OEM:
FIAT      77364225
OPEL      5 42 540
OPEL      5542455
OPEL      93185745
OPEL      93190822
SAAB      93185745
VAUXHALL      93185745
VAUXHALL      93190822

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136253 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.