Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel CORSA C (X01) 1.4 Twinport (F08, F68) (2003.06-2009.12) 90km » RX5798139A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.4 Twinport (f08, F68) (2003.06-2009.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX5798139A0 FTE automotive GmbH

RX5798139A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX5798139A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX5798140A0
nr EAN4028569661513
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8636028 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836034 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX5798139A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: FIAT CROMA; OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3 1.6-2.2D 04.02-02.15
numery OEM:
FIAT      735419201
FIAT      77364225
OPEL      542540
OPEL      5542455
OPEL      93185745
OPEL      93190822
SAAB      93185745
VAUXHALL      5 42 540
VAUXHALL      93185745
VAUXHALL      93190822

Zastosowanie Zacisk hamulca RX5798139A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.