Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel CORSA E Furgon/hatchback (X15) 1.3 CDTI (08) (2015.01-???) 75km » 2137123 nk
wybrany samochód: 
Opel Corsa E Furgon/hatchback (x15) 1.3 Cdti (08) (2015.01-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2137123 NK

2137123 Zacisk hamulca NK
229.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

2137123

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2137124
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]290
nr EAN5703858718190
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
8847018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2137123 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. PEUGEOT T. 407 04- LE
numery OEM:
CITROËN      4401 G4
PEUGEOT      4401 G4

Zastosowanie Zacisk hamulca 2137123 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.