Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA G coupe (T98) 2.2 DTI (F07) (2002.09-2005.05) 125km » 2147163 nk
wybrany samochód: 
Opel Astra G Coupe (t98) 2.2 Dti (f07) (2002.09-2005.05) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147163 NK

2147163 Zacisk hamulca NK
209.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147163

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147164
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
Średnica tłoka cylindra [mm]57
nr EAN5703858005726

skład zestawu:
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147163 NK

ZACISK HAM. AUDI P. A3 1,2-2,0 12- LE
numery OEM:
AUDI      5Q0 615 123
SEAT      5Q0 615 123
SKODA      5Q0 615 123
VOLKSWAGEN      5Q0 615 123
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147163 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu