Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo FH12 FH 12/460 (1998-2005) 460km » 2147176 nk
wybrany samochód: 
Volvo Fh12 Fh 12/460 (1998-2005) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147176 NK

2147176 Zacisk hamulca NK
538.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147176

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147175
MateriałŻeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez okładzin hamulcowych
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
nr EAN5703858920418

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147176 NK

Koszt kaucji: 500.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. GOLF/TOURAN 12- PR ELEKTRYCZNY
numery OEM:
AUDI      8V0 615 424
AUDI      8V0 615 424 D
AUDI      8V0 615 424 DX
SEAT      8V0 615 424
SEAT      8V0 615 424 D
SEAT      8V0 615 424 DX
SKODA      8V0 615 424
SKODA      8V0 615 424 D
SKODA      8V0 615 424 DX
VOLKSWAGEN      5G0 615 424 C
VOLKSWAGEN      5G0 615 424 D
VOLKSWAGEN      8V0 615 424
VOLKSWAGEN      8V0 615 424 D
VOLKSWAGEN      8V0 615 424 DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147176 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu