Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 2.0 TDI (2020.06-???) 143km » 903021 nk
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 2.0 Tdi (2020.06-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 903021 NK

903021 Cięgło, hamulec postojowy NK
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

903021

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Długość 1/Długość 2 [mm]1645/1430
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN5703858895518

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 903021 NK

LINKA HAM. RĘCZ. MITSUBISHI T. ASX 10- LE
numery OEM:
CITROËN      16 062 938 80
MITSUBISHI      4820A025
MITSUBISHI      4820A763
PEUGEOT      16 062 938 80

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 903021 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 903021 NK:

2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.