Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 903372 nk

Cięgło, hamulec postojowy 903372 NK

903372 Cięgło, hamulec postojowy NK
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

903372

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 2522/365
Rozstaw osi [mm] 4,325
nr EAN 5703858873103

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 903372 NK

LINKA HAM. RĘCZ. DB/VW P. SPRINTER/CRAFTER 06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 420 23 85
MERCEDES-BENZ      906 420 52 85
MERCEDES-BENZ      A906 420 23 85
MERCEDES-BENZ      A906 420 52 85
VOLKSWAGEN      2E0 609 701 AT
VOLKSWAGEN      2E0 609 701 M

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 903372 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 903372 NK:

2021-12-16
 5/5
OK.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.