Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 905020 nk

Cięgło, hamulec postojowy 905020 NK

905020 Cięgło, hamulec postojowy NK
159.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

905020

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 3013/2x1285
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858908102

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 905020 NK

LINKA HAM. RĘCZ. CHEVROLET T. SPARK/MATIZ 05-
numery OEM:
CHEVROLET      96482028
CHEVROLET      96666925
DAEWOO      96482028
DAEWOO      96666925
zamienniki:
J3930912
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 905020 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 905020 NK:

2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.