Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Liczba zębów 1 | 26 |
Liczba zębów 2 | 29 |
Długość [mm] | 940 |
Ciężar brutto [kg] | 12,340 |
Specyfikacja | With wheel bearing |
Ciężar netto [g] | 11300 |
nr EAN | 5902048021762 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła NPW-ME-013 NTY
MERCEDES-BENZ | 906 350 03 35 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 24 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 25 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 26 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 27 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 37 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 37 10 kit | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 38 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 39 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 40 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 350 03 35 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 350 24 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 350 25 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 350 26 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 350 27 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 350 37 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 350 37 10 kit | |
MERCEDES-BENZ | A 906 350 38 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 350 39 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 350 40 10 | |
SEAT | 2E0 501 171 E | |
SEAT | 2E0 501 171 G | |
SEAT | 2E0 501 172 D | |
SEAT | 2E0 501 172 F | |
SKODA | 2E0 501 171 E | |
SKODA | 2E0 501 171 G | |
SKODA | 2E0 501 172 D | |
SKODA | 2E0 501 172 F | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 171 E | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 171 G | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 172 D | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 172 F | |
VAG | 2E0 501 171 E | |
VAG | 2E0 501 171 G | |
VAG | 2E0 501 172 D | |
VAG | 2E0 501 172 F |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła NPW-ME-013 NTY w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła NPW-ME-013 NTY:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.
NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.