Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » NPW-ME-052 nty

Wał napędowy NPW-ME-052 NTY

NPW-ME-052 Wał napędowy NTY
nty NPW-ME-052
Wał napędowy NPW-ME-052
NPW-ME-052
499.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-ME-052

producent:

NTY

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 1017
Liczba zębów 1 37
Liczba zębów 2 30
Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Ciężar brutto [kg] 10,100
Ciężar netto [g] 9100
nr EAN 5902048876980

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-ME-052 NTY

Wał napędowy NPW-ME-052 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Wał napędowy NPW-ME-052 producenta NTY

MERCEDES-BENZ

2513300601, 2513301401, 2513302201, A2513300601, A2513301401, A2513302201

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2513300601
MERCEDES-BENZ      2513301401
MERCEDES-BENZ      2513302201
MERCEDES-BENZ      A2513300601
MERCEDES-BENZ      A2513301401
MERCEDES-BENZ      A2513302201
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-ME-052 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.