Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 35C18, 35S18 (2006.05-2011.08) 176km » NPW-ME-072 nty
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 35c18, 35s18 (2006.05-2011.08) 176km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-ME-072 NTY

NPW-ME-072 Wał napędowy NTY
nty NPW-ME-072
Wał napędowy NPW-ME-072
465.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-ME-072

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]860
Liczba zębów 130
Liczba zębów 226
Ciężar brutto [kg]10,300
Ciężar netto [g]9700
nr EAN5902048876782

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-ME-072 NTY

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1233500410
MERCEDES-BENZ      6393500710
MERCEDES-BENZ      6393500810
MERCEDES-BENZ      6393501210
MERCEDES-BENZ      6393501510
MERCEDES-BENZ      6393501610
MERCEDES-BENZ      6393501710
MERCEDES-BENZ      6393501810
MERCEDES-BENZ      6393502310
MERCEDES-BENZ      A1233500410
MERCEDES-BENZ      A6393500710
MERCEDES-BENZ      A6393500810
MERCEDES-BENZ      A6393501210
MERCEDES-BENZ      A6393501510
MERCEDES-BENZ      A6393501610
MERCEDES-BENZ      A6393501710
MERCEDES-BENZ      A6393501810
MERCEDES-BENZ      A6393502310
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-ME-072 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.