Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Opel ASCONA C (J82) 2.0 i Cat (F11, M11, F68, M68) (1986.09-1988.08) 116km » NPW-RE-041 nty
wybrany samochód: 
Opel Ascona C (j82) 2.0 I Cat (f11, M11, F68, M68) (1986.09-1988.08) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-RE-041 NTY

NPW-RE-041 Wał napędowy NTY
nty NPW-RE-041
Wał napędowy NPW-RE-041
NPW-RE-041
240.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-RE-041

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]8750
nr EAN5902048019981

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-RE-041 NTY

numery OEM:
NISSAN      3910100Q3G
NISSAN      3910100Q4E
NISSAN      3910100Q4F
NISSAN      391012675R
OPEL      93167651
OPEL      95513818
OPEL      95514705
OPEL      95516047
RENAULT      301012675R
RENAULT      391012360R
RENAULT      391012849R
RENAULT      391016979R
RENAULT      4406234
RENAULT      4406518
RENAULT      4420055
RENAULT      4422058
RENAULT      8200842365
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-RE-041 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.