Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën C3 PICASSO (SH_) 1.4 VTi 95 LPG (SH8FN0) (2012.01-???) 95km » SPK-CH-011 nty
wybrany samochód: 
Citroën C3 Picasso (sh_) 1.4 Vti 95 Lpg (sh8fn0) (2012.01-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza SPK-CH-011 NTY

SPK-CH-011 Przekładnia kierownicza NTY
nty SPK-CH-011
1,558.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPK-CH-011

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Opcja wyposażeniaALL WHEEL DRIVE
Ciężar netto [g]7170
nr EAN5902048902207

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza SPK-CH-011 NTY

numery OEM:
DODGE      5105085AB
DODGE      5105085AC
DODGE      5105085AD
DODGE      5105085AE
DODGE      5105085AF
DODGE      5154519AA
DODGE      5154519AB
DODGE      5154519AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza SPK-CH-011 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza SPK-CH-011 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.