Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro (2008.03-2010.05) 211km » SPK-FR-003 nty
wybrany samochód: 
Audi A5 (8t3) 3.0 Tdi Quattro (2008.03-2010.05) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza SPK-FR-003 NTY

SPK-FR-003 Przekładnia kierownicza NTY
nty SPK-FR-003
1,049.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPK-FR-003

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar brutto [kg]10,500
Ciężar netto [g]9700
nr EAN5902048880147

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza SPK-FR-003 NTY

numery OEM:
FORD      1132530
FORD      1237029
FORD      1341482
FORD      1S5C-3200-FA
FORD      1S5C-3200-JB
FORD      1S5C-3200-JC
FORD      3903125
FORD      3916966
FORD      3937085
FORD      4004054
FORD      4032285
FORD      4045247
FORD      4083467
FORD      4090009
FORD      4373198
FORD      7RC3200JB
FORD      94FB-3550-AA
FORD      AMYS5C-3200-AA
FORD      F7RC-3200-JA
FORD      F7RC-3200-JB
FORD      F7RC-3200-JC
FORD      F8RC-3200-NA
FORD      RYS5J-3503-AB
FORD      XL2U-9B591-AA
FORD      XS5C-3200-BA
FORD      YS5C-3200-AA
FORD      YS5C-3200-AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza SPK-FR-003 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza SPK-FR-003 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.