Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPK-VW-005 nty

Przekładnia kierownicza SPK-VW-005 NTY

SPK-VW-005 Przekładnia kierownicza NTY
nty SPK-VW-005
Przekładnia kierownicza SPK-VW-005
668.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPK-VW-005

producent:

NTY

Ciężar brutto [kg] 7
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [g] 6200
nr EAN 5902048919366

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza SPK-VW-005 NTY

Przekładnia kierownicza SPK-VW-005 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Przekładnia kierownicza SPK-VW-005 producenta NTY

SKODA

6Q1423051CA, 6Q1423055AA, 6Q1423055AD, 6Q1423055BA, 6Q1423055BJ, 6Q1423055BM, 6Q1423055Q, 6Q1423061N, 6Q1423061NX, 6Q1423061S, 6Q1423061SX, 6Q1423062F, 6Q1423062FX, 6R1423061

VOLKSWAGEN

6Q1423051CA, 6Q1423055AA, 6Q1423055AD, 6Q1423055BA, 6Q1423055BJ, 6Q1423055BM, 6Q1423055Q, 6Q1423061N, 6Q1423061NX, 6Q1423061S, 6Q1423061SX, 6Q1423062F, 6Q1423062FX, 6R1423061

SEAT

6Q1423051CA, 6Q1423055AA, 6Q1423055AD, 6Q1423055BA, 6Q1423055BJ, 6Q1423055BM, 6Q1423055Q, 6Q1423061NX, 6Q1423061S, 6Q1423061SX, 6Q1423062F, 6Q1423062FX, 6R1423061

numery OEM:
AUDI      6Q1 423 051 CA
AUDI      6Q1 423 055 AA
AUDI      6Q1 423 055 AD
AUDI      6Q1 423 055 BA
AUDI      6Q1 423 055 BM
AUDI      6Q1 423 055 Q
AUDI      6Q1 423 062 F
AUDI      6R1 423 061
SEAT      6Q1 423 051 CA
SEAT      6Q1 423 055 AA
SEAT      6Q1 423 055 AD
SEAT      6Q1 423 055 BA
SEAT      6Q1 423 055 BJ
SEAT      6Q1 423 055 BM
SEAT      6Q1 423 055 Q
SEAT      6Q1 423 061 NX
SEAT      6Q1 423 061 S
SEAT      6Q1 423 061 SX
SEAT      6Q1 423 062 F
SEAT      6Q1 423 062 FX
SEAT      6R1 423 061
SKODA      6Q1 423 051 CA
SKODA      6Q1 423 055 AA
SKODA      6Q1 423 055 AD
SKODA      6Q1 423 055 BA
SKODA      6Q1 423 055 BJ
SKODA      6Q1 423 055 BM
SKODA      6Q1 423 055 Q
SKODA      6Q1 423 061 N
SKODA      6Q1 423 061 NX
SKODA      6Q1 423 061 S
SKODA      6Q1 423 061 SX
SKODA      6Q1 423 062 F
SKODA      6Q1 423 062 FX
SKODA      6R1 423 061
VOLKSWAGEN      6Q1 423 051 CA
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 AA
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 AD
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 BA
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 BJ
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 BM
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 Q
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 N
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 NX
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 S
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 SX
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 F
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 FX
VOLKSWAGEN      6R1 423 061
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza SPK-VW-005 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza SPK-VW-005 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.