Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPW-BM-023 nty

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-023 NTY

SPW-BM-023 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-BM-023
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-023
SPW-BM-023
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-BM-023

producent:

NTY

Ograniczenia producenta LUK
Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,660
Ciężar netto [g] 1510
nr EAN 5902048042040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-023 NTY

numery OEM:
BMW      1092432
BMW      1092433
BMW      1092954
BMW      32 41 1 092 432
BMW      32 41 1 092 433
BMW      32 41 1 092 954
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-023 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-023 NTY:

2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.