Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPW-CT-013 nty

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-013 NTY

SPW-CT-013 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-CT-013
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-013
SPW-CT-013
nty SPW-CT-013 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-013 nty
254.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-CT-013

producent:

NTY

Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem
Ciężar brutto [kg] 2,585
Ciężar netto [g] 2300
nr EAN 5902048889386

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-013 NTY

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-013 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-013 producenta NTY

PEUGEOT

40074E, 4007KJ, 4007KX, 4007V5

numery OEM:
PEUGEOT      4007.4E
PEUGEOT      4007.KJ
PEUGEOT      4007.KX
PEUGEOT      4007.V5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-013 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-013 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.