Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 40 TFSI quattro (2018.07-2020.10) 190km » SPW-CT-015 nty
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 40 Tfsi Quattro (2018.07-2020.10) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-015 NTY

SPW-CT-015 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-CT-015
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-015
SPW-CT-015
nty SPW-CT-015 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-015 nty
307.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-CT-015

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg]2,350
Ciężar netto [g]2200
nr EAN5902048889362

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-015 NTY

numery OEM:
CITROËN      4007HY
CITROËN      4007LP
CITROËN      4007WP
CITROËN      9644878380
PEUGEOT      40075E
PEUGEOT      4007HY
PEUGEOT      4007LP
PEUGEOT      4007V6
PEUGEOT      4007WP
PEUGEOT      9634816080
PEUGEOT      9644878380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-015 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-015 NTY:

2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.