Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Isuzu D-MAX I (TFR, TFS) 2.5 DiTD 4x4 (TFS86_) (2007.01-2012.06) 136km » SPW-CT-029 nty
wybrany samochód: 
Isuzu D-max I (tfr, Tfs) 2.5 Ditd 4x4 (tfs86_) (2007.01-2012.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-029 NTY

SPW-CT-029 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-CT-029
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-029
SPW-CT-029
nty SPW-CT-029 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-029 nty
240.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-CT-029

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]2300
nr EAN5902048134530

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-029 NTY

numery OEM:
PEUGEOT      4007 LQ
PEUGEOT      4007 XF
PEUGEOT      4007 W7
PEUGEOT      4007 6E
PEUGEOT      4007 AQ
PEUGEOT      4007 LK
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-029 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CT-029 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.