Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo I Integrale (831.AB) (1991.09-1992.12) 209km » SPW-FR-024 nty
wybrany samochód: 
Lancia Delta I (831_) 2.0 16v Hf Evo I Integrale (831.ab) (1991.09-1992.12) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-FR-024 NTY

SPW-FR-024 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-FR-024
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-FR-024
SPW-FR-024
nty SPW-FR-024 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
306.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-FR-024

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ciężar brutto [kg]3,360
Ciężar netto [g]3240
nr EAN5902048042521

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-FR-024 NTY

numery OEM:
FORD      1150752
FORD      1233536
FORD      1255760
FORD      1358536
FORD      1364116
FORD      1373802
FORD      1M51-3A696-BA
FORD      1M51-3A696-BB
FORD      1M51-3A696-BC
FORD      3043678
FORD      3664622
FORD      3838811
FORD      4028430
FORD      4089690
FORD      RM1M-5J3A674-BB
FORD      XS4C 3A696 NB
FORD      XS4C-3A696-JA
FORD      XS4C3A696CB
FORD      XS4C3A696NA
FORD      XS4C3A696NBAM
FORD      XS6C3A674AA
FORD      XS6C3A674AB
FORD      XS6C3A674AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-FR-024 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-FR-024 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.