Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Suzuki BALENO (FW, EW) 1.2 (A1K412) (2016.02-???) 90km » SPW-ME-001 nty
wybrany samochód: 
Suzuki Baleno (fw, Ew) 1.2 (a1k412) (2016.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-001 NTY

SPW-ME-001 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-ME-001
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-001
SPW-ME-001
nty SPW-ME-001 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-001 nty
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-001 nty
308.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-ME-001

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zbiornikiem
Ciężar brutto [kg]2,755
Ciężar netto [g]2450
nr EAN5902048888921

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-001 NTY

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      64661701
MERCEDES-BENZ      6466170180
MERCEDES-BENZ      64667801
MERCEDES-BENZ      6466780180
MERCEDES-BENZ      A0064661701
MERCEDES-BENZ      A006466170180
MERCEDES-BENZ      A0064667801
MERCEDES-BENZ      A006466780180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-001 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-001 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.