Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPW-ME-003 nty

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003 NTY

SPW-ME-003 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-ME-003
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003
SPW-ME-003
nty SPW-ME-003 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003 nty
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003 nty
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003 nty
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003 nty
538.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-ME-003

producent:

NTY

Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem
Ciężar brutto [kg] 3,075
Ciężar netto [g] 2800
nr EAN 5902048888907

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003 NTY

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003 producenta NTY

MERCEDES-BENZ

64661501, 64662601

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      64661501
MERCEDES-BENZ      64662601
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-003 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.