Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Volvo V70 III (135) T5 (2010.01-2014.12) 241km » CW-2595 optimal
wybrany samochód: 
Volvo V70 Iii (135) T5 (2010.01-2014.12) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2595 OPTIMAL

CW-2595 Zestaw przegubu, wał napędowy OPTIMAL
optimal CW-2595
114.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CW-2595

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Długość [mm]133
Uzębienie zewnętrzne od strony koła26
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]49
Ilość zębów, pierścień ABS43
Rodzaj przegubuPrzegub równobieżny
obrobiony mechaniczniez rowkiem w elemencie wewnętrznym (wewnątrz)
Średnica przegubu [mm]83
nr EAN4058787073218

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2595 OPTIMAL

numery OEM:
ROVER      GCV1088
ROVER      TFB000090
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2595 OPTIMAL w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.