Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.3 (C61A) (1988.04-1992.05) 60km » F8-7616 optimal
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv (c6_a, C7_a) 1.3 (c61a) (1988.04-1992.05) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora F8-7616 OPTIMAL

F8-7616 Mocowanie amortyzatora OPTIMAL
optimal F8-7616
Mocowanie amortyzatora F8-7616
100.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

F8-7616

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Wysokość [mm]49
średnica zewnętrzna [mm]114
Podwoziedla pojazdów z elektroniczną kontrolą amort. uderzeń
Podwoziedla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Podwoziedla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Podwoziedla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem kulkowym
nr EAN4031185355933
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora F8-7616 OPTIMAL

numery OEM:
OPEL      0344497
OPEL      0344573
OPEL      13501413
OPEL      13505131
OPEL      344497
OPEL      344573

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora F8-7616 OPTIMAL w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.