Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » G3-129 optimal

Sworzeń wahacza G3-129 OPTIMAL

G3-129 Sworzeń wahacza OPTIMAL
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

G6-520, G6-521, G6-532, G6-533

numer części:

G3-129

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Wymagana ilość 2
Wymiar stożka [mm] 14,9
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,50 RHT M
Ilość wycięć/otworów 2
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 41,4
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 50
nr EAN 4031185931298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-129 OPTIMAL

SWORZEŃ WAH OPTIMAL G3-129 WEWNĘTRZNY BMW 3 E30,E36 82-97 L=P
numery OEM:
BMW      31121126253
BMW      31121126296
BMW      31121139131
ALPINA      31121126253
ALPINA      31121126296
ALPINA      31121139131

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-129 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-129 OPTIMAL:

2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.