Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 10222 original imperium

Koło pasowe, wał korbowy 10222 ORIGINAL IMPERIUM

10222 Koło pasowe, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
168.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10222

Masa [g] 1829
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 146
Ilość żeber 5
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 138
Średnica wewnętrzna [mm] 26,5
nr EAN 8033989215327

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 10222 ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5) pasuje do: FORD FIESTA V, GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO III, MONDEO IV, S-MAX 1.8-2.0LPG 10.00-06.15

Koło pasowe, wał korbowy 10222 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy 10222 producenta ORIGINAL IMPERIUM

FORD

1119175, 1332895, 1355516, 1366102, 1561030, 1S7E6316DA, 1S7G6316BC, 1S7G6316BD, 1S7G6316BE, 1S7G6316CA, 1S7G6316CB, 5227815

numery OEM:
FORD      1119175
FORD      1332895
FORD      1355516
FORD      1366102
FORD      1561030
FORD      1S7E6316DA
FORD      1S7G6316BC
FORD      1S7G6316BD
FORD      1S7G6316BE
FORD      1S7G6316CA
FORD      1S7G6316CB
FORD      5227815
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 10222 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 10222 ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.