Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Masa [g] | 280 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,1 |
średnica zewnętrzna [mm] | 70,2 |
Długość [mm] | 44 |
Długość całkowita [mm] | 65 |
nr EAN | 8033989000381 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1580 ORIGINAL IMPERIUM
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
12756395, 12795024
24452034, 423319
51748736, 51748737
ALFA ROMEO | 51748736 | |
ALFA ROMEO | 51748737 | |
FIAT | 51748736 | |
FIAT | 51748737 | |
LANCIA | 51748736 | |
LANCIA | 51748737 | |
OPEL | 24452034 | |
OPEL | 423319 | |
SAAB | 12756395 | |
SAAB | 12795024 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1580 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.