Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford Usa WINDSTAR (A3) 3.8 (1995.01-1995.12) 156km » 25520 original imperium
wybrany samochód: 
Ford Usa Windstar (a3) 3.8 (1995.01-1995.12) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 25520 ORIGINAL IMPERIUM

25520 Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

25520

Status produktu: Normalny
Masa [g]66
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN8037703472164

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 25520 ORIGINAL IMPERIUM

Podkładka sprężyny zawieszenia tył (dół) pasuje do: FIAT PANDA 02.12-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51880559
FIAT      51880559
LANCIA      51880559
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 25520 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 25520 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).