Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Ford FOCUS IV (HN) 1.5 EcoBlue (2018.01-???) 95km » 31274 original imperium
wybrany samochód: 
Ford Focus Iv (hn) 1.5 Ecoblue (2018.01-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 31274 ORIGINAL IMPERIUM

31274 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

31274

Status produktu: Normalny
MateriałGuma
Strona zabudowyOd strony koła
Wymagana ilość1
Masa [g]125
Wysokość [mm]89
Średnica 1 [mm]23
Średnica 2 [mm]85
nr EAN8033989114323

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 31274 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 23/85) (dł.89) pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, ORION III 1.3-2.0 07.90-08.00
numery OEM:
FORD      6676136
FORD      92TT3A331AC

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 31274 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 31274 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.