Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 (2020.07-???) 300km » 33683 original imperium
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Sport Ii (l494) 3.0 D300 Mhev 4x4 (2020.07-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 33683 ORIGINAL IMPERIUM

33683 Zestaw osłon, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

33683

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Masa [g]320
MateriałGuma
nr EAN8033989124742
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 33683 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 26/87) (dł.110) (kpl.) pasuje do: FIAT CROMA, OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, VECTRA B, ZAFIRA A 1.7D-2.2 10.95-12.11
numery OEM:
ALFA ROMEO      71740558
FIAT      71740558
LANCIA      71740558
OPEL      1603197
OPEL      1603204
OPEL      26039984
OPEL      374243
OPEL      374309
OPEL      90541448

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 33683 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 33683 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.