Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Bmw 3 Touring (E91) 325 d (2010.02-2012.06) 204km » 36287 original imperium
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (e91) 325 D (2010.02-2012.06) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 36287 ORIGINAL IMPERIUM

36287 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
16.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

36287

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Masa [g]78
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
MateriałGuma
Średnica 1 [mm]28,35
Średnica 2 [mm]69,5
nr EAN8033989132860

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 36287 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 28,35/69,5) (dł.83) (kpl.) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 / C3 ORIGIN III, C3 I, C3 III, C3 PICASSO, C4, C4 I, XSARA 1.0-2.0D 05.93-
numery OEM:
CITROËN      328788
FORD      1061879
PEUGEOT      328788

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 36287 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 36287 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.