Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 2873883 sasic

Zestaw osłon, wał napędowy 2873883 SASIC

2873883 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 2873883
Zestaw osłon, wał napędowy 2873883
2873883
sasic 2873883 Zestaw osłon, wał napędowy
Zestaw osłon, wał napędowy 2873883 sasic
Zestaw osłon, wał napędowy 2873883 sasic
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2873883

producent:

SASIC

Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 328788
nr EAN 3660872307262

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 2873883 SASIC

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 29/76) (dł.83) (kpl.) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 I, C3 PICASSO, C3 PLURIEL, C4, C4 I, DS3, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI 1.0-1.9D 04.93-

Zestaw osłon, wał napędowy 2873883 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Zestaw osłon, wał napędowy 2873883 producenta SASIC

PEUGEOT

328788

CITROËN

328788

numery OEM:
CITROËN      328788
PEUGEOT      328788

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 2873883 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.