Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Opel ZAFIRA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (T98) 2.2 DTI 16V (F75) (2002.01-2005.06) 117km » 36555 original imperium
wybrany samochód: 
Opel Zafira A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (t98) 2.2 Dti 16v (f75) (2002.01-2005.06) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 36555 ORIGINAL IMPERIUM

36555 Mocowanie, manualna skrzynia biegów ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 36555
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 36555
36555
original imperium 36555 Mocowanie, manualna skrzynia biegów
67.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.
Wtorek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

36555

Status produktu: Normalny
Masa [g]456
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
nr EAN8033989134895
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 36555 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka skrzyni biegów od strony skrzyni biegów L (manualna) pasuje do: RENAULT ESPACE IV, LAGUNA II, VEL SATIS 1.9D-3.5 10.01-
numery OEM:
RENAULT      8200000017
RENAULT      8200357462

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 36555 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.