Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mazda RX-8 (SE, FE) 1.3 (FE103, SE3P) (2003.10-2012.06) 231km » 37298 original imperium
wybrany samochód: 
Mazda Rx-8 (se, Fe) 1.3 (fe103, Se3p) (2003.10-2012.06) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 37298 ORIGINAL IMPERIUM

37298 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

37298

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Ilość na oś2
Masa [g]348
Kształtokrągły
nr EAN8033989217871
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 37298 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P (z łożyskiem) pasuje do: AUDI A1, A3, Q3, TT, FIAT PUNTO EVO, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, SKODA OCTAVIA II, SUPERB I, SUPERB II 1.2-Electric 02.03-12.22
numery OEM:
AUDI      1K0513353R
AUDI      3C0513353
AUDI      3C0513353C
AUDI      3C0513353D
SEAT      1K0513353R
SEAT      3C0513353
SEAT      3C0513353C
SEAT      3C0513353D
SKODA      1K0513353R
SKODA      3C0513353
SKODA      3C0513353C
SKODA      3C0513353D
VOLKSWAGEN      1K0513353R
VOLKSWAGEN      3C0513353
VOLKSWAGEN      3C0513353C
VOLKSWAGEN      3C0513353D

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 37298 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 37298 ORIGINAL IMPERIUM:

Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iurii, Złoczew
2025-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.