Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Bentley CONTINENTAL FLYING SPUR (3W_) 6.0 Speed (2008.09-2010.12) 610km » 38609 original imperium
wybrany samochód: 
Bentley Continental Flying Spur (3w_) 6.0 Speed (2008.09-2010.12) 610km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 38609 ORIGINAL IMPERIUM

38609 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

38609

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
MateriałAluminium
Masa [g]521
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Grubość [mm]47
Średnica wewnętrzna [mm]14
nr EAN8041211507249

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 38609 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: BMW 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), 6 (F13), 7 (F01, F02, F03, F04) 2.0D-6.0 02.08-06.18
numery OEM:
BMW      31306782161
BMW      31306795081

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 38609 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 38609 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).