Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.0 2WD (1986.10-1990.09) 178km » 38708 original imperium
wybrany samochód: 
Jeep Wrangler I (yj, Sj_) 4.0 2wd (1986.10-1990.09) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 38708 ORIGINAL IMPERIUM

38708 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

38708

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Masa [g]444
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez śrub
nr EAN8041830513430

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 38708 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: CHEVROLET MALIBU, OPEL INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY 1.4-2.8 07.08-
numery OEM:
OPEL      13242434
OPEL      13271702
OPEL      13271706
OPEL      22834078
OPEL      22834080
OPEL      436427
OPEL      436437
OPEL      436457
OPEL      436785
OPEL      436789
SAAB      13242434
SAAB      13271702
SAAB      13271706
CHEVROLET      22834080
CHEVROLET      436789
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 38708 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 38708 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).