Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 38709 original imperium

Mocowanie amortyzatora 38709 ORIGINAL IMPERIUM

38709 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

38709

Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
Masa [g] 457
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez śrub
nr EAN 8041832513452

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 38709 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L pasuje do: CHEVROLET MALIBU, OPEL INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY 1.4-2.8 07.08-
numery OEM:
OPEL      13242433
OPEL      1327101
OPEL      13271701
OPEL      13271705
OPEL      22834077
OPEL      22834079
OPEL      424700
OPEL      436426
OPEL      436435
OPEL      436784
OPEL      436788
SAAB      13242433
SAAB      13271701
SAAB      13271705
CHEVROLET      22834079
CHEVROLET      436788
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 38709 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 38709 ORIGINAL IMPERIUM:

2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).