Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Citroën C5 III (RD_) 2.0 16V BioFlex (RDRFJF) (2008.02-???) 140km » AB5240 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 2.0 16v Bioflex (rdrfjf) (2008.02-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AB5240 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AB5240 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AB5240
Uszczelka, głowica cylindrów AB5240
AB5240
payen AB5240 Uszczelka, głowica cylindrów
74.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AB5240

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS252
nr EAN8426345000383

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AB5240 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,55mm) pasuje do: OPEL AGILA, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, CORSA B, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.2 02.98-12.09
numery OEM:
OPEL      5607448
OPEL      90544049
OPEL      90570009

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AB5240 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.