Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AG7560 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AG7560 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AG7560 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AG7560
Uszczelka, głowica cylindrów AG7560
AG7560
139.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AG7560

Grubość [mm] 1,05
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AG7560 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,05mm) pasuje do: TOYOTA DYNA, FORTUNER, HIACE / COMMUTER V, HIACE V, HILUX VII, LAND CRUISER, LAND CRUISER 90, LAND CRUISER PRADO 3.0D 02.00-

Uszczelka, głowica cylindrów AG7560 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów AG7560 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

TOYOTA

111150L020E0, 1111530031E0, 1111530032E0

numery OEM:
TOYOTA      11115-30031-E0
TOYOTA      11115-30032-E0
TOYOTA      11115-0L020-E0
zamienniki:

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AG7560 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.