Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro (2011.11-2016.05) 177km » AG9640 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B8 (8kh) 2.0 Tdi Quattro (2011.11-2016.05) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AG9640 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AG9640 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AG9640
Uszczelka, głowica cylindrów AG9640
AG9640
payen AG9640 Uszczelka, głowica cylindrów
262.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AG9640

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,530
Ilość otworów2
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AG9640 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,53mm) pasuje do: AUDI A3, A4 B7, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB I, SUPERB II, VW CADDY III 2.0D 12.03-05.11
numery OEM:
VAG      038103383CQ
VOLKSWAGEN      03G103383K
VOLKSWAGEN      038103383CQ

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AG9640 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.