Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Ford TOURNEO CONNECT / GRAND TOURNEO CONNECT V408 nadwozie wielko 1.6 EcoBoost (2013.11-???) 150km » AH7220 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Ford Tourneo Connect / Grand Tourneo Connect V408 Nadwozie Wielko 1.6 Ecoboost (2013.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AH7220 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AH7220 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AH7220
Uszczelka, głowica cylindrów AH7220
AH7220
240.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AH7220

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,00
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AH7220 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1mm) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III, V70 III/KOMBI, XC60 I, XC70 II 2.0D/2.4D/2.4DH 03.06-07.18
numery OEM:
VOLVO      31216123
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AH7220 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.